www.dorimoto.com

   המכון ללימודי מכונאות אופנועים בישראל

dori    050-8566666 

 

עברית  |  English  |  
 
הצגת הודעה בפורום פורום שאלות ותשובות בתחום הרכב הדו גלגלי
RSS    חפש הודעות
תיאור הפורום   |   הודעת המנהל/ת   |   חוקי הפורום   |   בהנהלת: dorimoto
 
טיפול CBR 100 RR   

מאת:  dorimoto    Dec 08, 2009  ||  22:39


היי
נדמה לי שעניתי לך על השאלות בשיחה טלפונית .
אבל תמיד עדיף בכתובים ...
אז ככה , הנוזל של מערכת הקירור באופנוע שכזה חייב להיות נוזל ברמה מאוד גבוהה והכוונה היא כי נקודת רתיחתו של הנוזל תהיה מעל 130 מעלות .
היצרן מורה בספר הטיפולים מתי להחליף וכייצד ותמיד עדיף לבצע את הטיפולים כפי שהורה יצרן האופנוע או אפילו מוקדם יותר .
נוזל בן שנתיים או שלוש מאבד חלק מיכולתו לעמוד בטמפרטורות גבוהות מבלי לרתוח וכדי למנוע מצב רתיחה בתוך מערכת הקירור יש להחליף נוזל .
לדעתי כדאי גם להחליף את הפקק של מערכת הקירור .(לפקק מקורי בלבד)
*************************************
לגבי נוזל הבלם , יש להחליפו בתדירות גבוהה מפעם בשנתיים במיוחד אם אתה גר במקום בו אחוזי הלחות באויר גבוהים (מישור החוף) נוזל הבלם סופח לחות וכאשר הוא מתיישן בזמן בלימות ממושכות מתחמם מאוד הנוזל והלחות שספח פשוט רותחת דבר המביא להווצרות בועות אויר במערכת הבלימה......להמשיך??
בועות שכאלה יגרמו לדוושת בלם ספוגית עד לאיבוד יכולת בלימה מוחלט .
הקפד להשתמש בנוזל בלמים המומלץ ע"י יצרן האופנוע .(בדרך כלל כתוב על פקק המיכל DOT4 או אפילו 5.1
שים לב להרכב הנוזל , אסור לערבב נוזל סיליקוני בנוזל סטנדרטי.
מצורף קישור לאתר המסביר את ההבדלים בנוזלי הבלם השונים .

כל האמור כאן לא בא להחליף טיפול במוסך מורשה .
גש למוסך מורשה באזור מגוריך וודא שלמוסך יש את הספר הטכני של האופנוע מהמודל שלך .
להתראות
דורי


קישור מצורף:
הסבר על סוגי נוזל בלמים

הוסף תגובה
  מסר לכותב/ת   קישור להודעה   הדפסה   שלח לחבר/ה
• 
CBR1000RR 05 |   hijazi
  Dec 03, 2009 | 23:19
• 
טיפול CBR 100 RR   dorimoto   > את/ה נמצא כאן
  Dec 08, 2009 | 22:39

מקרא:   ללא תוכן ° הודעה חדשה New Message
לחיצה על העיגול תוביל לפתיחת ההודעה בעמוד נפרד
לייבסיטי - בניית אתרים